mypension.be
U bent hier: Gepensioneerde De recentste nieuwtjes Met het nieuwe 1765-menu geven we u vanaf 2019 nog sneller een adequaat antwoord
Met het nieuwe 1765-menu geven we u vanaf 2019 nog sneller een adequaat antwoord

Formulieren
Betaaldatums
Overzicht eID-toepassingen
Wanneer onze contact centers op 03/01/2019 opnieuw hun deuren en telefoonlijnen openen, zult u merken dat we het keuzemenu van de 1765-Pensioenlijn vereenvoudigd hebben. Voortaan zal u niet meer doorgeschakeld worden door een eerstelijnsmedewerker, maar krijgt u onmiddellijk een pensioenconsulent aan de lijn. Zo krijgt u dus sneller een gepast antwoord op uw vragen.

Uiteraard kan het nog altijd gebeuren dat die u voor meer complexe vragen doorschakelt naar een collega.

Vanaf 03/01/2019 is dit het keuzemenu van de 1765-Pensioenlijn.


Opgelet, na een verlengd weekend of een vakantieperiode zijn er altijd meer telefoontjes waardoor u ons waarschijnlijk minder gemakkelijk aan de lijn krijgt. Onze excuses daarvoor!

Bekijk de momenten waarop u ons het best kunt bereiken (tijdens een doorsneeweek).

 

 



  Sitemap
Laatste wijziging 01/02/2019 | Disclaimer

Deze site gebruikt cookies.
Ok, ik begrijp het